Nadrzędnym celem w działalności firmy Renol Sp. z o.o. w Złotowie jest zapewnienie najwyższego poziomu jakości produkowanych wyrobów i świadczonych usług wyrobów przy zachowaniu warunków prawnych, rynkowych i wymagań klientów.
Nasza spółka dokłada wszelkich starań by spełnić oczekiwania odbiorców i w tym celu:
- świadczy usługi zawsze na ustalonym, ustabilizowanym poziomie jakości
- przestrzega warunków Umowy i realizacji dostaw.
Firma Renol Sp. z o.o. dokonuje analiz zewnętrznych czynników wpływających na funkcjonowanie firmy oraz ocenia ryzyka związane z działalnością spółki.
Osiągnięcie tych celów jest możliwe dzięki przestrzeganiu następujących zasad:
- zachowanie wysokiego poziomu jakości pracy i usług, który jest głównym celem działalności wszystkich pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych
- cały personel jest świadomy swojej roli w kształtowaniu jakości i swojej odpowiedzialności w tym zakresie
- doskonalenie metod wytwarzania, środków produkcji i wyposażenia kontrolno-pomiarowego odbywa się w sposób ciągły
- dostarczane wyroby są zawsze zgodne ze specyfikacją uzgodnioną z odbiorcą
- wszyscy pracownicy są systematycznie szkoleni w zakresie wymagań wynikających ze stosowania w Spółce systemu zapewnienia jakości.
Zarząd Spółki Renol Sp. z o.o. w Złotowie realizuje politykę jakości przez kreatywne podejście do zarządzania przez jakość, ze szczególnym uwzględnieniem:
- promocji świadomości jakościowej
- kultury jakości
- powszechnego aktywnego udziału pracowniczego
- motywacji jakościowej
Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.
Prezes Zarządu
Aleksander Fryza
wydanie II
data wydania : 27.02.2018